2025 november 15. szombat
9:30-10:00 REGISZTRÁCIÓ
————————————–
10:00-10:15 Köszöntés és beszámoló az előző tanévről
Dr. Jordanidisz Ágnes
————————————–
10:15-11:10 A narratív készség gyermekkori fejlődése, mérése és fejlesztési lehetőségei
Dr. Murányi Sarolta
————————————–
11:10-11:30 kávészünet
————————————–
11:30-13:00
PANEL SZEKCIÓ I. (Kutatás, NILD-es újítások)
1) A narratív készség, KPT és FTT eredményeinek elemzése az általános iskola kezdetekor – Mihály Orsolya
2) Tehetséggondozásban részesülő gyermekek kognitív profilja – Szabó Zita
3) Beszédelemzés KFM módszerrel – Dr. Szabó Ágnes
4) Beszámoló a magyar-román NILD projektről – Dr. Balla Annamária
————————————–
13:00-14:00 EBÉD
————————————–
14:00-15:30
PANEL SZEKCIÓ II. (Jó gyakorlatok, eset bemutatások)
1) A narratív készség és a NILD bemeneti vizsgálatok TANAK-os gyermekeknél az iskolába lépés idején – Vukman Nelli
2) Tehetségakadémia – Gyöngyösi-Balogh Andrea
3) Szakiskolások érzelmi és szociális intelligenciájának fejlesztése – Ruszin Enikő
4) NILD az osztályteremben – Földi-Juhász Diána
————————————–
15:30-16:00 kávészünet
————————————–
16:00-17:00 Interactivity – Fókuszban a szövegértés
————————————–
17:00-17:30 A 2025/2026-os tanév tervei
szakmai – Dr. Jordanidisz Ágnes
karitatív – Varga Zita
(A programváltoztatás jogát fenntartjuk!)
———————————————————-